Soalan Lazim (FAQs) - Pelajar
Kemasukan,Panduan & Peraturan
Pelajar Baharu
> Soalan lazim untuk pelajar baharu
UNDERGRADUATE : +09-4316077/6128/6096/6084/6088/6097/6895/6988/6108
POSTGRADUATE : +09-4316129/6114/6109
or e-mail us on collection1@umpsa.edu.my
Lebih banyak soalan?
Sila hubungi kami diUNDERGRADUATE : +09-4316077/6128/6096/6084/6088/6097/6895/6988/6108
POSTGRADUATE : +09-4316129/6114/6109
or e-mail us on collection1@umpsa.edu.my
1 - S : Berapakah kadar yuran bagi program pengajian saya?
J : Kadar yuran pelajar boleh disemak melalui portal Jabatan Bendahari . Kadar yuran adalah berbeza mengikut program
PRASISWAZAH PROGRAM
PASCASISWAZAH PROGRAM
PRASISWAZAH PROGRAM
- Pelajar Tempatan (klik di sini)
- Pelajar Antarabangsa (klik di sini)
PASCASISWAZAH PROGRAM
- Pelajar Tempatan (klik di sini)
- Pelajar Antarabangsa (klik di sini)
2 - S : Boleh saya bayar yuran secara tunai?
3 -S : Bilakah pembayaran yuran perlu dibuat?
4-S : Mengapa maklumat akaun saya digantung?
6-S : Pembayaran sebelum ini yang telah saya buat melalui talian tidak dikemaskini. Mengapa?
7-S : Saya tidak pasti dalam melakukan transaksi tanpa tunai. Adakah anda mempunyai apa-apa garis panduan?
8-S : Bagaimana saya boleh tahu sama ada bayaran balik saya telah dikreditkan ke dalam akaun saya?
9-S : Adakah resit dalam rasmi E-comm boleh digunakan sebagai resit rasmi sepertimana yang dikeluarkan oleh Kaunter Bayaran di Unit Kewangan Pelajar?
10- S : Bagaimana jika saya mahu menarik diri dari kursus saya, adakah saya layak untuk bayaran balik?
Lebih banyak soalan?
Sekiranya anda mempunyai pertanyaan atau maklum balas, sila isi borang pertanyaan kami di bawah. Kami akan membalas secepat mungkin.
Call us for any query
Undergraduate:
+09-4316077/6128/6096/6084/6088/6097/6895/6988/6108
Postgraduate:
+609-4316129/6114/6109
or email us on
collection1@umpsa.edu.my